Fundacja Profile | ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa
facebook
CCNA EXAM 200-125 vce Routing and Switching 100-105 vce 300-075 vce Exam Profile: Cisco 200-105 vce ICND2 v3.0 | Exam Details 300-101 vce EX300 vce Vendor: Cisco Exam Code: 700-105 Exam Name: Cisco Midsize Collaboration Solutions for Account Managers (MCAM) Version: DemoQUESTION 1 Which two statements about Cisco Validated Designs and Smart Business Architectures are true? (Choose two.) A. Cisco Validated Designs provide 700-105 dumps proven design of solutions that include only Cisco products and thus ensure single-vendor solutions. B. Cisco Validated Designs are end-to-end designs that are well-tested and fully documented. C. Smart Business Architecture guides are available for enterprise-sized deployments only. D. Smart Business Architecture is a blueprint for delivering the three Cisco architectures in a modular approach. Correct Answer: BD QUESTION 2 Which description of the Cisco Collaboration architecture is true'? A. a flexible network framework designed to enable integration with the collaboration requirements of the customer B. a flexible collaboration framework designed to support any customer and any user collaboration needs C. a collaboration framework designed to support the collaboration needs of a typical large enterprise D. a collaboration framework designed to integrate the existing customer collaboration functionalities with Cisco network infrastructure Correct Answer: A QUESTION 3 Which option is a key challenge for customers and their IT teams caused by the evolution of communication tools? A. skills of the IT teams B. keeping the organizational structure unchanged while adapting to new collaboration solutions C. fragmentation and complexity of collaboration tools D. time for implementation of collaboration hardware E. managing infrastructure that is not based on Cisco pass4itsure Collaboration F. costs of collaboration Correct Answer: D QUESTION 4 Which two operational benefits are provided by Cisco Business Edition 6000 virtualization? (Choose two.) A. reduced risk because each application runs on a separate physical server B. reduced costs through integrated management and a scalable platform C. time savings through easy platform management D. support for multiple management platforms E. reduced costs through support for traditional TDM-based voice systems Correct Answer: BC certadept certificatedumps

Jarosław Kozłowski WSTYD

 JAROSŁAW KOZŁOWSKI

WSTYD

Otwarcie: czwartek, 7 czerwca, 2018, godz. 19

Wystawa czynna do 28 lipca 2018,

od wtorku do soboty, w godz. 12 – 19

Jarosław Kozłowski, z serii Wstyd / from the Shame series, 1968

 

Było mi wstyd za to, co się działo… W jednym z wywiadów Jarosław Kozłowski wspomina uczucie wstydu wywołane tym, co działo się w Polsce w 1968 roku: nagle okazało się, że część naszego społeczeństwa jest niepożądana, że należy się jej pozbyć. To dotknęło dziesiątki tysięcy osób pochodzenia żydowskiego, które musiały opuścić Polskę. Wyjeżdżali niemal z dnia na dzień, zostawiając swoje miejsca pracy, które im odebrano, swoje domy, rzeczy, przyjaciół.

 

Jarosław Kozłowski, Wstydwidok wystawy, Fundacja Profile, 2018

Do tego, co wówczas się działo artysta nawiązywał w instalacji pt. Sytuacja zaprezentowanej 50 lat temu we wrocławskiej galerii Pod Mona Lizą, gdzie na podłodze porozstawiane były m.in. dziesiątki par butów pozostawionych przez użytkowników. Wystawie towarzyszył esej opublikowany w miesięczniku Odra razem z kilkoma zdjęciami z serii Wstyd.  Powstałe 50 lat temu zdjęcia były wielokrotnie reprodukowane w różnych książkach, ale nigdy wcześniej nie zostały zaprezentowane jako prace. 

Jarosław Kozłowski, Wstydwidok wystawy, Fundacja Profile, 2018

Jarosław Kozłowski, Zasłoń swój wstyd, 1994 - 2017

 

Kilkanaście czarno-białych fotografii z tej serii artysta zestawił obecnie z powstałymi znacznie później seriami rysunków: Zasłoń swój wstyd i Zasłoń swoją hipokryzję (1994 – 2017). Abstrakcyjne rysunki w przewrotny sposób odnoszą się do zdjęć i tego, co było powodem ich powstania, dla artysty są sposobem aktualizacji ich problematyki. 

Aktualizacji odnoszącej się do zaprzeczeń, zasłaniania, hipokryzji. Również hipokryzji sztuki i jej obrazów odwracających uwagę od rzeczywistości; obrazów, które niczego nie odsłaniają, a co najwyżej zasłaniają.  Nawiązując do tego, co działo się 50 lat temu, przywołując towarzyszące mu wówczas uczucie wstydu, artysta w dużej mierze zastanawia się nad rolą sztuki, mówi o bezwstydnych spektaklach zasłaniania, estetyzowania i uwodzenia obrazami sztuki.

 

 

 Jarosław Kozłowski, Wstydwidok wystawy, Fundacja Profile, 2018

 

Jarosław Kozłowski (1945), twórca rysunków, instalacji, malarstwa, autor książek artystycznych oraz działań performatywnych, zaliczany do czołowych twórców sztuki konceptualnej. W latach 1963–1969 studiował w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Artystyczny), gdzie w latach 1970 – 2017 pracował jako nauczyciel akademicki, w latach 1981–1987 pełnił funkcję rektora tejże uczelni. Wykładał też m.in. w Statens Kunstakademi w Oslo (1993–1997), Rijksakademie van Beeldende Kunsten w Amsterdamie (1996–2004) i w Akademii bez Ścian w Lusace (1999 i 2001). W 1971 był współinicjatorem międzynarodowej sieci artystycznej NET. W latach 1972 -1990 prowadził Galerię Akumulatory 2 w Poznaniu,  w latach 1991–1993 był kuratorem programu galerii i kolekcji Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie. Mieszka i pracuje w Poznaniu.

 

WGW 2018 | Teresa Tyszkiewicz. NAKREŚLAĆ SOBĄ

więcej

BIOGRAFIE WARSZAWY. Wystawa podsumowująca projekt

 

więcej

BIOGRAFIE WARSZAWY 3

BIOGRAFIE WARSZAWY 3 | Kolejna edycja Biografii Warszawy. W rolę przewodników wcielą się emigranci.

 

więcej

Copyright 2010, Fundacja Profile