Fundacja Profile | ul. Franciszkańska 6, 00-214 Warszawa
facebook
CCNA EXAM 200-125 vce Routing and Switching 100-105 vce 300-075 vce Exam Profile: Cisco 200-105 vce ICND2 v3.0 | Exam Details 300-101 vce EX300 vce Vendor: Cisco Exam Code: 700-105 Exam Name: Cisco Midsize Collaboration Solutions for Account Managers (MCAM) Version: DemoQUESTION 1 Which two statements about Cisco Validated Designs and Smart Business Architectures are true? (Choose two.) A. Cisco Validated Designs provide 700-105 dumps proven design of solutions that include only Cisco products and thus ensure single-vendor solutions. B. Cisco Validated Designs are end-to-end designs that are well-tested and fully documented. C. Smart Business Architecture guides are available for enterprise-sized deployments only. D. Smart Business Architecture is a blueprint for delivering the three Cisco architectures in a modular approach. Correct Answer: BD QUESTION 2 Which description of the Cisco Collaboration architecture is true'? A. a flexible network framework designed to enable integration with the collaboration requirements of the customer B. a flexible collaboration framework designed to support any customer and any user collaboration needs C. a collaboration framework designed to support the collaboration needs of a typical large enterprise D. a collaboration framework designed to integrate the existing customer collaboration functionalities with Cisco network infrastructure Correct Answer: A QUESTION 3 Which option is a key challenge for customers and their IT teams caused by the evolution of communication tools? A. skills of the IT teams B. keeping the organizational structure unchanged while adapting to new collaboration solutions C. fragmentation and complexity of collaboration tools D. time for implementation of collaboration hardware E. managing infrastructure that is not based on Cisco pass4itsure Collaboration F. costs of collaboration Correct Answer: D QUESTION 4 Which two operational benefits are provided by Cisco Business Edition 6000 virtualization? (Choose two.) A. reduced risk because each application runs on a separate physical server B. reduced costs through integrated management and a scalable platform C. time savings through easy platform management D. support for multiple management platforms E. reduced costs through support for traditional TDM-based voice systems Correct Answer: BC certadept certificatedumps

REJESTRACJE 2018 // Włoska awangarda

 

Gino de Dominicis, 1970, z filmu Gerry'ego Schumma Identyfikacje, GAM - Galleria Civica d'Arte Moderna e Contemporanea, Turyn

 

OTWARCIE

Piątek, 16 listopada, godz. 19:00

 

Wprowadzenie:

Elena Volpato (GAM – Galleria Civica d’Arte Moderna e Contemporanea, Turyn)

Pokazy:

16–17, 20–21 listopada, godz. 19:00

 

Awangarda włoska

Giovanni Anselmo, Gianfranco Baruchello, Alighiero Boetti, Pier Paolo Calzolari, Gino De Dominicis, Giosetta Fioroni, Paolo Gioli, Alberto Grifi, Laura Grisi, Mario Merz, Bruno Munari, Ugo Nespolo, Luigi Ontani, Giulio Paolini, Luca Maria Patella, Marcello Piccardo, Michelangelo Pistoletto, Franco Vaccari, Gilberto Zorio

Realizacje kilkunastu artystów wprowadzają w dynamikę włoskiej sceny artystycznej lat 60. i 70., antymodernistycznej rewolty i rozwoju awagardowych tendencji, w których coraz większego znaczenia nabierała technika filmowa i możliwości rejestrowania działań artystycznych kamerą wideo. Bohaterami części filmów są czołowi twórcy arte povera, reprezentujący najbardziej radykalne postawy sprzeciwu wobec komercjalizacji sztuki i dystansu wobec dokonującej się modernizacji życia. Sięgający po surowe, „ubogie” materiały twórcy arte povera kładli nacisk na interakcję z odbiorcą i eksponowanie procesów powstawania sztuki w performatywnych praktykach rejestrowanych kamerą. Dokumentacja filmowa Gerry’ego Schuma opatrzona wspólnym tytułem Identyfikacje (1970) obejmuje m.in. zapisy pracy rzeźbiarskiej Giovanniego Anselma, sekwencje kaligrafowania z udziałem piszącego obiema rękoma na ścianie Alighiera Boettiego, rejestrację nieudanej próby lotu Gina De Dominicisa (1970) czy Maria Merza, który rysuje spiralną drogę ruchu ślimaka komentowaną formułą Fibonacciego – uniwersalną zasadą wykorzystywaną w wielu jego późniejszych realizacjach. Z kolei Michalengelo Pistoletto w filmie zrealizowanym wspólnie z Renatem Ferraro wydaje komunikat specjalny (1968), w którym ogłasza inwazję istot pozaziemskich.

 

Kilkanaście spośród prezentowanych materiałów filmowych pokazuje przenikanie się w praktykach włoskich artystów różnych tendencji awangardy lat 60 i 70.: procedur sztuki konceptualnej, działań typu performans, wykorzystania techniki wideo do eksponowania performatywnych aspektów sztuki i pierwszych manifestacji feministycznych. Przykładem eksperymentów filmowych jest rozciągnięty w czasie zapis salto mortale w filmie Bruna Munariego i Marcella Piccarda (Czas po czasie, 1964), twórców założonego w 1962 roku laboratorium badań filmowych – Studio di Monte Olimpino. Do awangardowych transgresji nawiązuje zrealizowany w zawrotnym tempie film Uga Nespola Szarmancka przygoda rycerza ze szczęśliwą twarzą (1966–1967). Używający mediów do angażowania widzów w inicjowane sytuacje Franco Vaccari pokazuje w zwolnionym tempie reakcję bezpańskich psów na kontakt z kamerą (Powolne psy, 1971). Rejestracją procesualnych działań jest film Laury Grisi Mierzenie czasu (1969), w którym pomiar czasu przekłada się na gest liczenia ziaren piasku na pustyni. Film Luki Marii Patelli Ziemia ożywiona (1966) to z kolei zapis performatywnych praktyk realizowanych w naturze, uznany za pracę kluczową dla rozwijającej się w następnej dekadzie sztuki ziemi. Feministyczne wątki wybrzmiewają w filmie Giosetty Fioroni Kobieca samotność(1967), w grze nakładających się spojrzeń i obrazów dotyczących stereotypów postrzegania kobiecości. Zapowiedzią eklektyzmu włoskiej transawangardy są pierwsze performatywne zapisy wideo Luigiego Ontaniego, pojawiającego się w różnych przebraniach autora narcystycznych tableaux vivants

 

Lugini Ontani, Montovolo, 1969, GAM – Galleria Civica d’Arte Moderna e Contemporanea, Turyn

Rejestracje 2018

 

 

więcej

WGW 2018 | Teresa Tyszkiewicz. NAKREŚLAĆ SOBĄ

więcej

BIOGRAFIE WARSZAWY. Wystawa podsumowująca projekt

 

więcej

Copyright 2010, Fundacja Profile